OF! OF! OF!

Neden blogumun hiti bu kadar az anlamıyorum.Hangi Kore'yle ilgili blogta dizi indirme linkleri var? Hangisinde KPOP TOP LİSTE var?
Bakın konusuda farketmez tüm bloglara gidin bakın ayda en fazla yaptıkları paylaşım sayısı 25'tir.Benim ise 35oldu bile günden güne elimden geldiği kadar Kore'yle ilgili bilgiler yazıyorum.Evet özgün değil kendi yorumumla konu yazmıyorum ama eğer böyle yaparsamda 3-4 günde bir konu paylaşabilirim.Motor değilim sonuçta günlük özgün paylaşım yapmak o kadar kolay değil.Elin blogunun hitine bakıyorum aklım gidiyor yorumlarda yapılıyor.Daha önceden söylediğim gibi bu blogu kurmamdaki sebeplerden biri egomu tatmin etmekti.Ama şöyle tatmin etmek ti; Yeppudaa gibi iyi bir site olabilmekti.Sen bakmazsan bloga onlar bakmazsa kim bakacak.Bu arada günlük bir şekilde beni takip edenlerede çok çok gomabseubnidaaa.Canlarımsınız.Neyse.Ama gün gelicek bu bakmadığınız blog, güzel bir site olacak.Bu nedir ya daha geçen 150hitli bloga bugün baka baka 14kişi bakmış.O 14kişi canımsınızz.

0 yorum:

Yorum Gönder