Ve BEN ^^

Bugün nedense içimden kendimi sizlere tanıtaasım geldi.Bazılarınız beni Facebook tan tanıyordur zaten ama diğer, blogumu takip eden kişilere kendimi tanıtmak istedim.
Ben Kim Kang Dae.
Aaa bir Koreli dediğini duyar gibiyim.
Ama değilim sadece isim olarak kullanıyorum.
Kang Dae güçlü ve büyük anlamına gelmekte Kim ise bildiğiniz gibi soyad Kang Dae ya yakıştığı için kullanıyorum.Bunun dışında adım Tolga.

Okulda bana yakın arkadaşlarım Asi Koreli diye hitap ediyor.Sebebi ise sinirli ve gözlerimin kısık (size göre çekik) olması :)

Gelelim asıl yerimizee

Neden Kore?
Japonya varken,Çin varken Hindistan varken ABD varken İngiltere varken Neden Kore?

Cevap basit : Seviyorum ve diğer ülkelerden daha iyi olduğunu düşünüyorum.

Nasıl Başladın?        TRT1 de Tacir dizisi vardı.Okuldan eve gelince kanallarda birşey yoktu ve mecbur izlemeye başladım.Ama devamlı değil, bazı bölümleri acayip sarıyodu.Sonra dizi bitti ve Dong Yi başladı.Namı diğer "Sarayın İncisi" emin değilim 5. bölümde galiba izlemeye başladım ve her günüm böyle geçti sonlarına doğru  rüyalarıma giriyodu.Her günüm acaba yarın ne olcak diye geçiyodu.Ve dizi bitti ben artık Kore ye daha da merak salmıştım.Kore yle yatıp kalkar oldum.

KPOP İlk Dinlediğin Şarkı?          İlk izlediğim klip ve tabi ilk dinlediğim şarkı olan A Pink'in My My şarkısı.Sonrasında ise 4Minute ve What's Your Name şarkısı.1hafta sadece bunları dinledim.

Fan olduğun Gruplar?            Owww saysam bitmez.Şöyle söyleyebilirim EXO ve MissA  hariç hepsinin fanıyım diyebilirim.Ama aralarında en sevdiklerim A Pink,4Minute,Super Junior ve 2NE1.

En sevdiğin Solo(Grubu Olmayan) Şarkıcı?    Kang Seung Yoon ve dinlediğim tek solo şarkıcı.

En Sevdiğin Dizi?         Tabiki de Efsane Prens.Her bölüm savaş daha güzel ne olabilir ki.Müzikleride etkileyici.İnsan keşke o zamanlarda yaşasaydım diyor.

Kore'yle ilgili bir hayalin?     Ya çifte vatandaş olup Kore siyasetine girebilmek ya da yine çifte vatandaş olup Kore'de büyük çaplı bir iş adamı olabilmek.Biliyorum değişik ama sizinkilerden daha gerçekçi :)

Neden Blog Açtın?      1. Kore'yi sevdiğim için,
2. Kore'yi tanıtmak istediğim için,
3. Egomu tatmin etmek için :D

Bu Blogun Farkı Ne?     Bu blogun diğer bloglardan farkı blogun hitini artırıp tatmin olduğum bir hitte siteye çevirmek,forum açabilmek,ve online dizi izlenmesi.
Farkındaysanız diğer Kore bloglarının editörleri hep kendi fikirlerini paylaştığı yazılar paylaşmakta ki ben de bir tek bu kendimi tanıttığım yazı var sadece.Bunu da neden yaptım bilmiyorum açıkçası.Can sıkıntısı gibi birşey :D

Ve hala bloguma bir yazar arıyorum.Olmak isteyen yorum atsın.

Unutmadan 15 yaşındayım ve bir Anadolu Meslek Lisesinde Pazarlama ve Perakende alanı okumaktayım.Baba tarafı Giresun, anne tarafı Rize ben ise ruhen İzmirliyim :D
İstanbul'da yaşamaktayım.Takım olarak Karşıyaka'yı tutuyorum.
Hobilerim blogla ilgilenmek,basketbol ve kısa mesafe koşudur.

HEPİNİZE KORE'YLE İYİ BİR HAYAT DİLİYORUM KORECANLAR ^^

0 yorum:

Yorum Gönder